Reflexion Logo

Exeltis

Exeltis Company Logo

 

 

Potrzeba biznesowa

Exeltis miał nową strategię biznesową, która była wdrażana wraz ze zmianą kierownictwa. Organizacja chciała skonsolidować działalność i wprowadzić nowe procesy. Zespół kierowniczy był przygotowywany na zarządzanie zmianą, a Urvashi i Suva, liderzy Reflexion i certyfikowani praktycy Luminy, przygotowali program Leadership Journey.

 

Rozwiązanie Luminy Learning:

People working on a Leadership Program

  • Program Leadership Journey rozpoczął się od procesu oceny, który koncentrował się na wykorzystaniu narzędzi Luminy w pierwszej fazie programu – „Zarządzanie sobą”.
  • Lumina Spark pomogła liderom dogłębnie zrozumieć siebie i swoich współpracowników. 4 kolory i 8 aspektów stały się łatwym w użyciu językiem, pozwalającym docenić sposób, w jaki każdy lider może współpracować z innymi, zwiększając samoświadomość i świadomość współpracowników.
  • The Aplikacja Lumina Splash była szeroko wykorzystywana do mapowania siebie nawzajem, zapewniając interaktywny, wizualny sposób angażowania się w Luminę Spark podczas warsztatów i sesji coachingowych.
  • Samoświadomość wygenerowała nastawienie na rozwój – co u nich działa, a czego powinni robić więcej
  • Lumina Select została wykorzystana w procesie rekrutacj

 

Jakie efekty chciał osiągnąć klient?

People working on a Leadership Program

  • Stabilna wyniki biznesowe dzięki adaptacji do nowych sposobów pracy
  • Wyższe zaangażowanie – z redukcją rezygnacj
  • Lepsze dopasowanie ludzi w zespołach i dostosowanie do nowych procesów biznesowych

 

 

Kluczowe efekty

 

Czterokolorowa soczewka dała perspektywę i docenienie preferencji innych osób, zarówno członków zespołu, jak i klientów. Profilowanie zarządu na podstawie obserwowalnych cech pomogło w zrozumieniu członków własnego zespołu i kluczowych klientów.

Zespół kierowniczy wykazał większe zaangażowanie, a luki między działami zostały szybko zniwelowane.

70% wzrost produktywności od początku roku (w lipcu), pomimo racjonalizacji wielkości zespołu.

Zespoły wykazały spójne wyniki biznesowe nawet podczas drugiej fali COVID. 10% wzrost w 2. kwartale (kwiecień-czerwiec 2021 r.)

Udało się zapobiec kilku możliwym odejściom pracowników, ponieważ liderzy lepiej rozumieli osobowość członków swojego zespołu i byli w stanie nawiązać z nimi bardziej znaczący kontakt.

2 awanse wewnętrzne w ciągu 6 miesięcy.

Pozytywne udzielanie i otrzymywanie informacji zwrotnych w całym systemie, dzieki wspólnemu językowi Luminy Spark, który jest naukowy i nieosądzający.

Zastosowanie kolorów Luminy Spark do przewidywania preferencji klientów pozwoliło na lepsze planowanie rozmów z lekarzami. Na przykład wiedza o tym, kiedy podzielić się z lekarzem danymi, a kiedy wizją.

Firma Exeltis zaczęła używać Luminy Select na wszystkich kluczowych stanowiskach kierowniczych średniego szczebla

Zespół kierowniczy lepiej współpracuje i ma mniej konfliktów.

Region osiągnął 108% skumulowanego celu w 1. kwartale.

Spośród 6 obszarów podlegających mojemu zespołowi, 3 osiągnęły swój miesięczny plan, a pozostałe 2 osiągnęły wynik, którego się nie spodziewaliśmy. W rezultacie region osiągnął 80% i więcej w porównaniu do 60% w ciągu poprzednich 2 miesięcy.

 

 

Informacje zwrotne i wrażenia uczestników

Participants working on a Leadership Course

  1. Zaobserwowaliśmy znaczną poprawę wyników w pierwszym kwartale.
  2. Otrzymujemy od pracowników nowe pomysły na rozwój naszych marek. (Zwłaszcza 2 marek)
  3. Zaobserwowano poprawę realizacji w porównaniu do poprzedniego kwartału. Członkowie zespołu dokładają wszelkich starań, aby zwiększyć produktywność.
  4. Przećwiczyliśmy z Hyderabad ZBM cechy zielonego koloru i produktywność wzrosła.
  5. Zaczęliśmy profilować lekarzy, których odwiedzamy. Rozumiemy, jaki rodzaj informacji byłby preferowany dla lekarza na podstawie jego naturalnych preferencji. Odpowiednio przygotowujemy zespoły do współpracy z lekarzem. W trakcie tego procesu zlikwidowano kilka zapasów o krótkim terminie ważności (które z pewnością wróciłyby jako przeterminowane zapasy zwrócone).
  6. Po coachingu zespołowym opartym na Luminie Spark członkowie mojego zespołu zaczęli wspólnie analizować dane motywacyjne w otwartym formacie Excel, który był widoczny dla całego zespołu. To skoncentrowane na danych podejście wykorzystujące niebieską energię, w połączeniu z pewną konkurencyjnością, zaowocowało tym, że 9 z 15 członków zespołu otrzymało swoje premie.

 

Chcesz uzyskać kwalifikacje lub skorzystać z naszych usług? Skontaktuj się z lokalnym partnerem Luminy lub zarejestruj się tutaj, aby wziąć udział w bezpłatnym szkoleniu na żywo.

 

Subskrybuj tutaj aby uzyskać więcej materiałów i wskazówek, jak zostać odnoszącym sukcesy liderem.


Poznaj naszą globalną społeczność

Lumina Learning to globalna społeczność wykwalifikowanych ekspertów i praktyków działających w ponad 40 krajach na całym świecie.

Znajdź najbliższego eksperta

Lumina Learning to globalna społeczność wykwalifikowanych ekspertów i praktyków działających w ponad 40 krajach na całym świecie.